duminică, 4 noiembrie 2012

Primul pescuit la salau

Datorita vremii nefavorabile nu am mai plecat in weekend unde planificasem :( . Pentru ca imi place fosrte mult sa pescuiesc la rapitori si pentru ca nu am pescuit niciodata la salau am hotarat sa mergem la Milotina, fostul Magic lake. Ieri am studiat pe web si am vazut ca nu mai este ce a fost acum cativa ani, ca noii patroni nu mai sunt asa atenti cu pescuitul la rapitor, bla bla bla. Nu prea stii ce sa crezi pe forumurile astea, ca se cearta de multe ori degeaba, se nasc orgolii si informatia devine astfel distorsionata. Cu toate acestea, nu aveam ce pierde, in cel mai rau caz petreceam o zi in natura.
La 6 dimineata am plecat de acasa si deja nu avea sa ne para rau pentru ca rasaritul s-a dovedit a fi superb, desi nu am avut rabdare sa oprim sa facem poze :D . Una totusi din masina am facut ;)

Ajunsi pe balta, am platit (doar pentru mine ;), A. fiind ajutor de pescar ;) ), am luat barca, am obtinut cateva indicatii despre locurile bune de pescuit- care intre noi fie vorba nu ne-au fost de folos si am plecat pe balta. A fost cam greu de tras la rame, dar miscarea nu face rau nimanui.
Prima trasatura s-a cam lasat asteptata, dar... a meritat
Un salau, nu foarte mare, dar fiind primul... :)
Aici cu morcovul (shadul) in gura :))
 A urmat un bibanel :)

Si apoi si alti salaiasi ;)
 Si iar un bibanel
Pana la urma am prins vreo 7-8 salai, dintre care unul aproape punctabil (38 cm, masurat acasa; cred ca se mai contractase, sigur pe balta avea 40.1 cm :)) ) si  bibanei (3+2)
(nu stiu sigur daca asta era, dar pe aproape :) )
Bibanul si salaul de final:

A fost o zi super. Ne-am distrat de minune, chiar daca stiuca nu a vrut si ea sa ne salute. La sfarsit paznicul a fost mirat ca am prins acceptabil (pentru prima oara la salau). M-am simtit bine :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile tale