joi, 12 august 2010

La pescuit


Am fost la pescuit... a fost super





8 comentarii:

  1. Tu doar te-ai pozat cu aia? sau i-ai si prins? :) .. in viata mea nu am prins un peste mai mare decat palma :) ... WoW!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am prins, in cea mai mare parte datorita lui Cezar (foto 2) care a venit cu sculele, cu momelile, cu stiinta si care a si aruncat lansetele unde trebuie :) . Nici eu nu am mai prins pesti asa mari pana acum....

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragutz :D felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca i-ai dat drumul inapoi :P

    RăspundețiȘtergere
  5. no sh|t,in prima foto e Costin ???

    RăspundețiȘtergere
  6. animal paros mare si negru ,et.3 ,de-a dreapta familiei Buca :) ( conservat exemplar cu plus de grasime plasat strategic abdominal)
    Cred ca ti-am vazut masina acum vreo 2 ani,eram la zbor in zona Adelberg

    RăspundețiȘtergere

Comentariile tale