sâmbătă, 14 martie 2009

Ziua vitezei

Am fost astazi la schi. Ca de fapt in fiecare sambata in care sunt liber (adica nu vin acasa sau sunt plecat pe la cine stie ce cursuri, congrese, conferinte.... adica atunci cand nu prestez cardioturism cum spune seful meu).
Partia a fost excelenta de data asta, ca sambata trecuta era numai damburi (toti cei nu stiu cate zeci de km de partie). Nu inteleg de ce le-o fi placand astora sa schieze pe damburi nici sa ma impusti (puteau sa amenajeze ca pana acum, numai ceva partii denivelate, dar ma rog...). Si m-am mai obisnuit cu claparii cei noi (care intre noi fie vorba cred ca sunt cam prea "profesionali" pentru nivelul meu si ma cam obosesc, dar erau la reduceri lol; de fapt imi doream clapari mai rigizi si astia sunt asa).

pozele sunt facute cu telefonul din dotare
Ideea era ca as putea considera sambata ca o sarbatoare personala: Ziua vitezei. Pentru ca cei 235 km pe care ii fac pana acolo contin 200 km de autostrada si restul serpentine (prietenii stiu de ce explic asta ;), iar la schi, cand partia este nivelata... poti sa schiezi repejor (cu noii clapari Head Raptor 120 RS sic!).
Ce bine ca viata nu inseamna numai munca...

Un comentariu:

  1. hehe.. ce dor imi e de serpentinele alea :) Schwartzwald sau cum s-o scrie :D .. te invidiez sincer ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile tale